3 نظرات بازاریابی شبکه های اجتماعی

افزایش ممبر سروش با تبلیغ کانال در سروش

افزایش ممبر سروش با تبلیغ کانال سروش در گوگل و کانال های پربازدید سروش و ایتا به راحتی می توانید ممبر کانال خود را  بالا ببرید افزایش ممبر سروش با ربات ممبر ساز کاربرد نداشته و تنها روش افزایش ممبر واقعی بعد از دانلود سروش پلاس از طریق تبلیغات می باشد. اگر ایتا هم کانال دارید افزایش ممبر ایتا را ببینید

برای افزایش ممبر سروش پس از مشاهده قیمت ها از لینک خرید ممبر سروش نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

پیشنهاد ویژه : خرید فالوور روبیکا

روش های افزایش ممبر کانال سروش

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در پیام رسان سروش دارای کانال می باشید و به فکر افزایش ممبر سروش خود هستید، در این مقاله از سایت دیجیتال مارکتینگ 98 با ما همراه باشید تا شیوه ای کاربردی برای افزایش ممبر کانال سروش به صورت غیر واقعی و یا فیک را بررسی کنیم.

پیشنهاد ویژه : خرید ممبر ایتا

بسیاری از کسب و کارها در افزایش ممبر پیام رسان ها به روش تقلبی میباشد و از کیفیت پایینی برخوردار است .اگر صاحب یک کالا و یا خدمات هستید و قصد دارید مشتری واقعی جذب کنید بهتر از تکنیک های فروش برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید و این روش افزایش تقلبی اعضا به درد شما نمیخورد جز اینکه به ظاهر تعداد اعضا را بالا برده باشید هیچ سودی نخواهد داشت .

اما اگر میخواهید با این روش به صورت غیر مستقیم اقدام به جذب ممبر واقعی کنید بسیار موثر خواهد بود , این که میگوییم غیر مستقیم مثلا اگر در پیام رسان سروش کانالی دارید اگر از روش ما استفاده کنید و وقت و زمان اختصاص دهید مطمئن باشید در جذب ممبر واقعی سروش موفق خواهید بود .

حتما بخوانید:  خرید کانال سروش

افزایش ممبر فیک بدون ریزش

شاید شما هم تعدادی از سایت های فروش ممبر را دیده اید که خرید ممبر تلگرام بدون ریزش پیشنهاد می دهند ما در این اینجا به شما یاد خواهیم داد که چطور با ثبت نام رایگان در پنل ممبر مارکتینگ 98 می توانید ممبر فیک بدون ریزش دریافت کنید و با آن اقدام به افزایش ممبر کانال سروش خود کنید .

ربات افزایش ممبر سروش

از دیگر امکانات سروش‌ وب برای کانال‌داران می‌توان به ربات‌ ممبر سروش اشاره کرد. بات‌های پشتیبانی، ربات استیکرساز و بات انتقال کانال و محتوا از تلگرام به سروش‌ پلاس از بهترین ربات‌های این پیام‌رسان هستند در مورد ساخت ربات بیشتر بدانید

ربات افزایش ممبر سروش

آموزش انتقال کانال تلگرام به سروش

توجه داشته باشید که برای انتقال محتوای تلگرام به سروش، آیدی ربات SoroushBackupbot@ را باید در محیط تلگرام جستجو نمایید و از طریق تلگرام اقدام به انتقال نمایید. همچنین با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته، در نسخه ابتدایی ربات، تنها امکان انتقال اطلاعات به صورت فروراد کردن مسیج ها فراهم است و نمی توان به طور کلی اطلاعات یک کانال در تلگرام را به سروش منتقل کرد که امیدواریم این مورد هر چه سریعتر رفع گردد

افزایش ممبر کانال واقعی در سروش

یک روش دیگر نیز وجود دارد که ثبت کانال خود در ویترین سروش جذب ممبر واقعی را تجربه خوهید کرد همچنین اگر یکی از کاربران سروش هستید و به دنبال کانال های جذاب و پرمخاطب سروش می گردید می توانید از ویترین سروش استفاده کنید.

افزایش ممبر سروش

روش دیگر افزایش اعضای کانال این برنامه ، تبلیغات در ایتا است. به مرور با افزایش اعضای این اپلیکیشن بستر تبلیغات برای کانال های تازه ورود، بهترین زمان ممبرگیری است.

3.4/5 - (7 امتیاز)
تگ ها
3 نظرات
  1. مارکتینگ 98

    سلام، ربات افزایش ممبر سروش فعلا غیرفعال است برای ثبت سفارش ممبر سروش می تونید از طریق پنل مارکتینگ 98 درخواست خود را ثبت کنید

  2. مهران

    لینک ربات افزایش ممبر کجاست و چطوری به سروش اضافه کنم؟

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *