2 نظرات آموزش ها و ترفندها

انتقال کانال تلگرام به سروش با استفاده از یک ربات تلگرامی قابل انجام است. این ربات انتقال دهنده محتوای تلگرام به سروش که به تازگی توسط تیم پیام رسان سروش، ساخته و معرفی شده است با آیدی SoroushBackupbot@ در پیام رسان تلگرام قابل دسترس می باشد. علاقه مندان به انتقال محتوای تلگرام به سروش، می توانند از طریق جستجوی آیدی بالا در پیام رسان تلگرام، و انجام مرحله به مرحله امور خواسته شده، به سادگی تمام محتوای تلگرامی خود را به سروش انتقال دهند.

برای کسانی که اطلاعات مهمی را در محیط تلگرام دارند و یا برای مدیران گروه ها و کانال های سروش که تمایل به تبلیغات در سروش و ایتا را دارند بسیار حیاتی می باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا روش استفاده از این ربات را برای انتقال محتوای تلگرام از جمله انتقال کانال تلگرام به سروش ، آموزش داده تا آن دسته از کاربرانی که قصد دارند به پیام رسان سروش مهاجرت کنند، بتوانند ساده تر به هدف خود دست پیدا کنند.

انتقال اطلاعات تلگرام به سروش

همانطور که اشاره شد، یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد مهاجرت از تلگرام به سروش را دارند، چگونگی انتقال محتوای تلگرام به سروش می باشد. این امر برای مدیران کانال ها از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه تاکنون در کانال تلگرامی خود بیش از هزاران پست متنوع انتشار داده اند که آپلود دوباره همه این پست ها در یک پیام رسان دیگر مثل سروش، کاری سخت و گاها غیر ممکن می باشد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این ربات تازه در ابتدا مسیر قرار دارد و ممکن است در طول انجام عملیات انتقال کانال تلگرام به سروش ، به مشکلاتی نیز برخورد نماید. از این رو تا عملیات انتقال به طور کامل و صددرصدی انجام نشده است، بهتر است محتوای تلگرام را به هیچ عنوان تغییر نداده و یا حذف نکنید.

حتما بخوانید:  سروش وب

انتقال فایل از تلگرام به سروش

انتقال فایل از تلگرام به سروش توسط این ربات انجام میگیرد و اطلاعات دیگر، از جمله تعداد ممبرها و اعضای کانال و گروه به هیچ عنوان در کانال جدید در سروش اضافه نخواهند شد. در صورت تمایل می توانید خرید ممبر سروش را انجام دهید.

آموزش انتقال کانال تلگرام به سروش

توجه داشته باشید که برای انتقال محتوای تلگرام به سروش، آیدی ربات SoroushBackupbot@ را باید در محیط تلگرام جستجو نمایید و از طریق تلگرام اقدام به انتقال نمایید. همچنین با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته، در نسخه ابتدایی ربات، تنها امکان انتقال اطلاعات به صورت فروراد کردن مسیج ها فراهم است و نمی توان به طور کلی اطلاعات یک کانال در تلگرام را به سروش منتقل کرد که امیدواریم این مورد هر چه سریعتر رفع گردد.

5/5 - (1 امتیاز)
تگ ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان
1 ماه قبل

کار نمیکنه

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x