1 نظر بازاریابی شبکه های اجتماعی

ثبت کانال در گوگل

ثبت کانال سروش در گوگل و سایت های پربازدید باعث افزایش ممبر خواهد شد با ثبت کانال نیازی به خرید ممبر فیک برای کانال سروش نخواهید داشت همیشه تبلیغات در گوگل نسبت به تبلیغات در سروش و ایتا موثر بوده بخاطر اینکه مشتری خدمات شما را در گوگل سرچ کرده و بعد در کانال شما عضو میشود.

برای معرفی کانال خود در سایت قبلا باید ثبت کانال سروش خود را در پیام رسان سروش انجام داده باشید در واقع قبلا از شروع باید یک کانال یا گروه در سروش بسازید و لینک آن را کپی کرده و در سایت ما قرار دهید.

ثبت کانال سروش در گوگل

ثبت کانال سروش در گوگل و اینترنت به سادگی ثبت کانال در سایت پربازدید نیست با ثبت کانال سروش خود در گوگل , می توانید افرادی که علاقمند به کسب و کار شما هستند را جذب کرده و افزایش فروش محصولات و جذب مشتری بیشتر رو تجربه کنید. شما می توانید به جای تبلیغ کانال سروش , لینک سایت , فروشگاه یا اپلیکیشن خود را در گوگل ثبت نمایید و یا ثبت کانال تلگرام در گوگل را درخواست دهید.

ثبت کانال ایتا در گوگل و سایت های پربازدید

برای ثبت کانال ایتا و روبیکا خود در گوگل ابتدا وارد صفحه ثبت کانال در گوگل شده و در قسمت ثبت فرم ، کانال خود را ثبت کنید تا تمامی موتورهای جستجو کانال شما را ایندکس کنند و در صفحات برتر گوگل نمایش داده شوید.

مراحل ثبت کانال سروش در گوگل

  • تعیین کلماتی که میخواهید کانال شما در گوگل دیده شود
  • مثال : کانال فروش موبایل , کانال فروش گوشی اپل
  • تکمیل فرم ثبت کانال سروش در گوگل
  • پرداخت هزینه و مشاهده تبلیغ کانال خود در گوگل
حتما بخوانید:  فالوور کلاب هاوس رایگان

مزیت های ثبت کانال ایتا در گوگل

افزایش فروش

با ثبت کانال فروشگاهی خود در گوگل می توانید افرادی که به دنبال محصولات شما هستند را جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید

افزایش ممبر واقعی کانال ایتا

اکثرا افراد برای رفع نیاز خود از جستجوی گوگل استفاده می کنند با ثبت کانال ایتا در گوگل می توانید مشتریان واقعی خود را پیدا کنید و افزایش ممبر ایتا و سروش را در کمترین زمان تجربه کنند.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی مارکتینگ 98 هر روز هفته پاسخگوی مشکلات و سوالات شما در زمینه ثبت کانال و تبلیغ در گوگل خواهد بود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از صفحه تماس با مارکتینگ 98 اقدام نمایید

5/5 - (3 امتیاز)
تگ ها
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Setayesh
1 ماه قبل

خوب

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x