بدون نظر بازاریابی شبکه های اجتماعی

خرید ممبر کانال سروش

خرید ممبر سروش>> memeber soroush>> خرید ممبر پیام رسان سروش

افزایش تعداد اعضای کانال یا خرید ممبر سروش یکی از موردهایی هست که مدیران کانال در این پیام رسان سروش به دنبال آن هستند و  شما با مراجعه به وب سایت مارکتینگ 98 میتوانید برای کانال و گروه خود ممبر خریداری کنید

پیشنهاد ویژه : خرید ممبر ایتا

خرید ممبر کانال سروش چه مزیتی دارد

در واقع اولین چیزی که در نگاه کاربران تاثیر میگذارد تعداد اعضای یک کانال است. چرا که کسانی که وارد کانال شما می شوند آنچه بیشتر به چشم می آید و کاربر را ترغیب به ماندن در کانال می کند تعداد ممبر آن کانال است.

باید ممبرهایی واقعی و ایرانی خریداری کنید ممبرهایی که فعال باشند و ریزش کمی داشته باشند. چون باید بازدید از پست ها بیشتر شود و در نتیجه می توانید تبلیغات در ایتا و سروش را بگیرید و در کانال خودتان قرار دهید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : خرید فالوور روبیکا

خرید ممبر واقعی سروش

تعرفه های افزایش ممبر سروش از 40 تا 120 تومان متغییر هست و بستگی به فیک و واقعی بودن ممبر دارد جهت مشاهده قیمت خرید ممبر میتوانید به پنل فالوور مارکتینگ 98 مراجعه کنید

می توانید به صورت اختیاری و دستی ممبر جذب کنید یا به صورت اجباری و با ربات افزایش ممبر . ممبر اختیاری هزینه بیشتری نسبت به ممبر اجباری دارد چرا که ممبر ها به اختیار خود وارد کانال می شوند پس در نتیجه ریزش تا حد بسیار زیادی پایین می آید.
ویو پست ها در این روش اختیاری بسیار بالاست و بعد از عضویت کاربر در کانال پست های شما بازدید می خورد.

حتما بخوانید:  ایده مسابقه آنلاین

خرید ممبر فیک سروش

در روش اجباری هزینه خیلی کمتری نسبت به اختیاری پرداخت می کنید. سرعت ممبرگیری خیلی سریعتر است ولی ریزش آن کمی بالاتر است. در روش اجباری از ابتدای عضویت کاربر پست ها بازدید نمی خورند اما بعد از مدتی و زمانی که کاربر متوجه عضویت در کانال می شود به مرور بازدید بالا می رود.

با مراجعه به پنل خدمات مجازی سایت مارکتینگ 98 می توانید درخواست افزایش ممبر کانال و گروه خود را ثبت نمایید

5/5 - (2 امتیاز)
تگ ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *