8 نظرات آموزش ها و ترفندها

سروش وب web.splus.ir ◁ نسخه وب سروش پلاس

سروش وب web.splus.ir نسخه تحت وب اپلیکیشن سروش می باشد. نسخه وب سروش پلاس بدون نیاز به دانلود برنامه سروش از طریق وب برای اندروید و کامپیوتر در دسترس است و می توانید وارد حساب کاربری سروش خود شوید

با دانلود و ورود به سروش پلاس می توانید ساخت کانال در برنامه سروش و افزایش ممبر سروش و افزایش ممبر ایتا با پنل خدمات مجازی سایت مارکتینگ 98 ، برگزاری ارتباط زنده [Live] در کانال، ویترین و پست‌چین محتوا،‌ پرداخت درون‌کانالی، ربات‌های کاربردی برای شما فراهم میشود.

پیشنهاد ویژه : خرید بازدید اپارات

سروش پلاس وب انلاین برای آیفون

سروش برای استفاده کاربران دارای گوشی آیفون سروش تحت وب آنلاین را در نظر گرفته تا کاربران بیشتری را به خود جذب نماید. روند ورود به سروش تحت وب برای آیفون آسان بوده کاربران با استفاده از مرورگر قرار داشته بر روی گوشی همراه خود به آدرس سروش تحت وب به نشانی web.splus.ir مراجعه خواهند کرد.

سروش وب

دانلود سروش پلاس برای کامپیوتر

جدیدترین نسخه پیام رسان سروش پلاس  Soroush Windows برای دسکتاپ کامپیوتر و لب تاپ ویندوز 11/ 10 منتشر شده است که شما میتوانید بعد از دانلود سروش پلاس برای کامپیوتر و نصب آن از ساخت کانال یا عضویت در لیست کانال های سروش از آن لذت ببرید.

نسخه جدید سروش برای کامپیوتر:

دانلود سروش پلاس برای اندروید

دانلود سروش پلاس برای اندروید نسخه جدید و بروز رسانی شده ، Soroush Plus سروش پلاس اندروید و ios را از لینک زیر دانلود کنید امکانات نسخه Android سروش به شرح زیر است:

دانلود سروش
  • باز طراحی نمایش تب‌های بدون گفتگو
  • پیاده‌سازی انیمیشن نظرسنجی
  • نمایش به‌روزرسانی در تب حساب من
  • بهبود پیش‌نمایش گفتگوها با لمس طولانی
  • تغییرات در صفحه پشتیبانی
  • بهبود تماس تصویری
  • بهبود انتخاب تصویر پروفایل

خدمات و امکانات برنامه سروش:

تماس صوتی
با دانلود سروش‌پلاس، ارزان‌ترین و سریع‌ترین تماس صوتی را برقرار کنید به راحتی با دوستان‌تان تماس بگیرید و کمترین هزینه‌ی اینترنت را بپردازید

حتما بخوانید:  جستجوی کانال در سروش

کیفیت بسیار بالا، سرعت در برقرای ارتباط و رابط کاربری بسیار آسان، ویژگی‌های دیگر تماس صوتی سروش‌پلاس است.

تماس تصویری
سروش‌پلاس را نصب کنید و با دوستان‌تان، تماس تصویری برقرار کنید. شک نکنید با تجربه کردن ویژگی‌های تماس تصویری سروش‌پلاس مثل سرعت و کیفیت بالای تماس، رابط کاربری ساده و مصرف کم اینترنت، شگفت‌زده خواهید شد

ویترین سروش
بهترین کانال‌ها و ربات‌ها سروش‌پلاس را جستجو کنید و با تبلیغات در سروش یا تبلیغات در ایتا و سروش به کسب و کار خود رونق بخشید اما چطور باید از بین این‌‌همه کانال و بات، آنهایی که مورد نظرمان هستند را پیدا کنیم؟ ویترین، راه حل این مساله‌ است و منتخبی از بهترین کانال‌ها و بات‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کند. معرفی پرمخاطب‌ترین کانال‌ها در موضوعات گوناگون، پیشنهادهای روز، صفحه‌ی اختصاصی بات‌ها و امکانات متنوع‌ دیگر، همه در ویترین سروش‌پلاس، منتظر شماست.

ساخت ربات سروش (مِستر بات)
ساخت ربات ایتا برای برنامه نویس ها بسیار آسان است . ربات‌ پرمیوم تلگرام و بات های در پیام‌رسان ها شبیه یک دستیار و یک همراه برای کاربران هستند. بسیاری از خدمات عمومی و روزمره، بازی، مسابقه و … از کارهایی است که انجام آنها به کمک بات‌ها مسیر است. مِستر بات، عنوان بات عمومی سروش‌پلاس است که شما را قدم به قدم در ساخت و مدیریت بات دلخواه‌تان همراهی می‌کند. دسترسی و استفاده‌ی آسان، و قدرتمندی و کارآمدی از ویژگی‌های مِستر بات است.

بازی و سرگرمی در سروش پلاس
یک پیام‌رسان، جدا از امکانات اصلی خود یعنی ارتباط و تعامل بین کاربران، می‌تواند سرگرم‌کننده و چالش جدید ایجاد کند در سروش‌پلاس، دنیایی از بازی و سرگرمی برایتان آماده شده است. تنوعی از بازی‌های مختلف و سبک‌های گوناگون برای تمامی سلیقه‌ها، ویژگی‌هایی‌ست که شما را ساعت‌ها با بازی‌های سروش‌پلاس سرگرم خواهد کرد.

حتما بخوانید:  چگونه یوتیوبر موفق و پولداری شویم؟

دسترسی به api ایتا و سروش
با استفاده از سرویس خرید API فالوور فضای ابری، ارسال پیام گروهی، چند حسابی، پلیر داخلی (استریم)، ایجاد نظرسنجی مستقیم، پرداخت درون کانالی، ارسال تصویر، ویدئو، موزیک، پیام صوتی، طراحی بات‌های هوشمند، شخصی سازی تم اپلیکیشن و…

سرویس آب و هوا
اگر می‌خوای بدونی فردا چتر لازمت می‌شه یا داری برای مسافرت آخر هفته برنامه‌ریزی می‌کنی، حتما از توی تب آخر، بخش خدمات؛ سرویس آب و هوای سروش رو چک کن.

خرید شارژ آسان
نذار شارژ سیم‌کارتت تموم بشه، هر رقمی که دوست داری شارژ بگیر و در لحظه شارژ شو. حتی اگر ترابرد کردی راحت شارژ شو.

پرداخت قبوض تلفن و گار
لازم نیست برای پرداخت قبض‌هات، از سروشت خارج بشی، هر وقت قبض دریافت کردی، از بخش خدمات، قبضت رو اسکن کن و پرداختش کن.

ایجاد کانال‌ در سروش و انواع نظرسنجی
پیام‌رسان سروش نسل جدیدی از کانال برای فراهم کردن ارتباط دو طرفه بین مدیران و کاربران کانال را به نام کانال تعاملی ایجاد کرده و در کنار اون، امکان تعریف انواع نظرسنجی و ارسال به دیگران با حفظ نتیجه مهیا شده است.

گفت و گوی فردی و گروهی
همه حرفات رو با سروش بزن. توی سروش با دوستات چت کن، گروه بساز، استیکر بفرست، گیف ببین و موزیک گوش کن.

سوالات متداول دانلود و نصب برنامه سروش

پس از دانلود و نصب سروش پلاس، اعلانی برای دوستم ارسال می‌شود؟

بله. آن دسته از دوستانتان که شماره شما را دارند و مانند شما نصب سروش را انجام داده اند ، پیامی در خود برنامه درباره عضویت شما مشاهده می‌کنند و از حضورتان باخبر می‌شوند.

حتما بخوانید:  دانلود سروش
چرا کد فعال‌سازی سروش نمیاد؟

گاهی به دلیل خطا در وارد کردن شماره تلفن، دسترسی ضعیف به اینترنت یا آنتن‌دهی ضعیف محل، پیامک کد فعال‌سازی را دریافت نمی‌کنید. برای این مورد حل مشکل کد فعال سازی در سروش را مطالعه کنید

با حذف و دیلیت سروش ، کل اطلاعاتمان پاک می‌شود؟

خوشبختانه خیر، زیرا اطلاعاتتان بر بستر فضای ابری ذخیره شده است و با نصب مجدد برنامه قابل دستیابی است.

سروش پلاس رایگان است یا پولی؟

عضویت و استفاده از خدمات جذاب این برنامه نظیر تماس صوتی و تصویری، کاملاً رایگان است. ترافیک اینترنت نیز در این برنامه یک‌سوم حساب می‌شود و برای تماس صوتی کاملاً رایگان است.

آیا در برنامه سروش می‌توانیم شماره همراهمان را تغییر دهیم؟

متأسفانه خیر. تغییر شماره همراه با انتقال اطلاعات حساب کاربری در حال حاضر ممکن نیست.

چگونه از دانلود خودکار فایل‌ها در برنامه سروش جلوگیری کنیم؟

اگر می‌خواهید دریافت خودکار فایل‌ها را غیرفعال کنید تا در حجم اینترنت مصرفی‌تان صرفه‌جویی کنید، کافی است به بخش تنظیمات سری بزنید و با ورود به بخش دانلود خودکار فایل، تنظیمات لازم را انجام دهید.

حداکثر ظرفیت اعضای گروه‌های سروش چند نفر است؟

تا ۵۰۰ کاربر را می‌توانید عضو گروهتان کنید.

4/5 - (6 امتیاز)
تگ ها
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بابک
1 ماه قبل

یک اپلیکیشن مزخرف که از سر اجبار لازمه دانلودش کنم

نعمت
2 ماه قبل

سلام

ایمان
8 ماه قبل

سروش وب وارد شدم ولی کد فعالسازی برام نمیاد چرا ؟

مسعود
2 سال قبل

چرا سروش پلاس قابل دالود نیست

سارا
2 سال قبل

سلام من از سایت پیام سان واینجا و و جاهای دیگه امتحان کردم… وقتی میزدم رولینک یه نوشته ای میومد (File not found. این) چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ققنوس بی بال در اوج آسمان
2 سال قبل

سلام سروش سنگین شده است

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x