چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیریم

بدون نظر بازاریابی شبکه های اجتماعی

اینستاگرام با اضافه‌کردنِ بخشی جدید به اپلیکیشنِ خود، فرآیند گرفتن تیک آبی اینستاگرام در دسترس تمام کاربرانِ خود قرار داد.
درست به‌ مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام نیز میزبان صفحات شخصی افرادِ مشهورِ دنیا است. باتوجه به این موضوع که بسیاری از طرفداران این افراد نیز صفحه‌هایی مشابه را برای شخص موردنظر درست می‌کنند، تشخیص صفحه‌ی اصلی برای کاربران کمی دشوار می‌شود.

حال امروز شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام از بخشِ جدیدِ اپلیکیشنِ خود برای تأیید تیک آبی اینستاگرام رونمایی کرد تا افراد بتوانند با سهولتِ بیشتری برای دایره‌ی آبی رنگِ تأییدِ هویت، درخواست ارسال کنند.

تفاوتی که شرایط کنونی با موقعیت گذشته دارد، امکان ارسال این درخواست توسط تمامِ کاربران اینستاگرام است؛ بنابراین روند دستیابی به تیک آبی اینستاگرام نسبت به گذشته آسان‌تر شده است.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

برای دسترسی به این بخش، ابتدا به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و سپس به بخش « فعال سازی تیک آبی اینستاگرام » (Request Verification) وارد شوید. حال در این قسمت باید مشخصات فردی و تصویری از کارت شناسایی خود را برای اینستاگرام ارسال کنید؛ البته اسناد مالی نظیر فرم ثبت مالیات نیز برای ارسال اکتفا می‌کند.

با این وجود، تیک آبی اینستاگرام به مانندِ ارسالِ درخواستِ آن آسان‌ نیست. همانطور که اپلیکیشن شما را مطلع می‌سازد، هیچ ضمانتی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد. طبق گفته‌ی اینستاگرام، تنها افراد مشهور، برندهای جهانی یا نهادهایی که هویتشان برای اینستاگرام تأیید شود، قادر به دریافت تیک آبی یا تایید هویت اینستاگرام هستند؛ بنابراین اگر دنبال‌کنندگان زیادی در صفحه‌ی خود دارید، هیچ ضمانتی از این بابت وجود ندارد.

حتما بخوانید:  اینستاگرام لایت، نسخه جدید و کم حجم اینستاگرام

در کنار این قابلیت، اینستاگرام از ابزار جدیدی نیز برای شبکه‌ی خود رونمایی کرد که به‌واسطه‌ی آن، استفاده از احرازکننده‌های هویتِ شخص‌ثالث برای ورود به حساب کاربریتان امکان‌پذیر خواهد شد. قرار است این قابلیت طی هفته‌های آتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیریم

افزون بر این، صفحه‌ی جدیدی تحت عنوان «About» نیز اضافه شده که اطلاعات پایه‌ای درباره‌ی شما نظیر شهر محل زندگی و زمانِ فعالیتتان در Instagram را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

مایک کریگر، هم‌بنیان‌گذارِ اینستاگرام، ابزارهای جدید را بخشی از تلاش‌های بزرگ شرکتش برای ریشه‌کن کردنِ حساب‌های غیرقابل اطمینان عنوان می‌کند:

دور نگاه‌داشتنِ افراد با اهداف شرورانه از پلتفرممان برای من به‌طرز غیرقابل باوری مهم است. اطمینان از این موضوع که، افرادی و حساب‌هایی که دنبالشان می‌کنید و با آن‌ها تعامل دارید، هویت حقیقی دارند، تلاش تیم ما است. [قصد داریم] فعالیتِ افرادِ این‌چنینی را پیش از آنکه مسبب آسیبی شوند، متوقف کنیم.

با این حال، همچنان احراز هویت یکی از موضوعات مهم در شبکه‌های اجتماعی است. باتوجه به اقدامات اخیر توییتر  و اینستاگرام در اوایل سال جاری میلادی، این سؤال به‌وجود می‌آید که چگونه این پلتفرم‌ها کسی را سزاوارِ‌ تیک آبی اینستاگرام می‌دانند، در حالی که برخی هنوز از آن‌ها بی‌بهره‌اند.

Rate this post
تگ ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x