برنامه تردز (Threads)، برنامه جدید شرکت متا و اینستاگرام است. راههای افزایش فالوور تردز در حال حاضر دغدغه بسیاری از کاربران این پلتفرم جدید میباشد. در این مقاله از سایت دیجیتال مارکتینگ 98، به معرفی 18 روش افزایش فالوور تردز خواهیم پرداخت.
افزایش فالوور تردز میتواند تاثیرات خوبی در فعالیت مجازی شما و کسب درآمد از تردز داشته باشد. اگر حساب تردز شما رشد نمیکند، بهترین روش های افزایش فالوور در تردز اینستاگرام را در این مقاله یاد بگیرید و نتیجه آن را خیلی زود مشاهده کنید.
افزایش فالوور تردز از طریق اینستاگرام
با توجه به این که متا سازنده اینستاگرام و تردز است، ساخت اکانت در تردز نیازمند داشتن یک اکانت اینستاگرام میباشد. با لینک شدن اکانت تردز و اینستاگرام شما با انتشار استوری، پست و… میتوانید فالوورهای خود را به وسیله خرید فالوور تردز مشابه اینستاگرام افزایش دهید. یادآوری مرتب این موضوع به فالوورها میتواند در افزایش تعامل و افزایش فالوور تردز تاثیرگذار باشد.
استفاده از هشتگ مناسب در تردز
با توجه به کم بودن موضوعات موجود در هر هشتگ در حال حاضر، بهتر است با توجه به هدف و موضوع اکانت تردز از هشتگهای مناسبی استفاده کنید. استفاده از هشتگها کاربران را از به روز رسانیها و اطلاعرسانیها آگاه خواهد کرد و مطالب شما بیشتر دیده خواهد شد.
به کار بردن هشتگ میتواند اکانت و محتوای شما را به جستجوگران آن حوزه معرفی کند و عامل افزایش فالوور تردز باشد. استفاده از هشتگهای محبوب و پرکاربرد در حوزه فعالیت تردز، حائز اهمیت است و میتواند تبلیغی رایگان و موثر برای فعالیت و اکانت شما باشد.
تولید محتوای جذاب در تردز
محتواسازی در تردز با توجه به تازه تاسیس بودن این پلتفرم نقش مهمی در جذب مخاطبان دارد. در حال حاضر اکانتهای بسیاری کار خود را شروع کردهاند و مطمئنا یک محتوای متفاوت و گیرا در هر حوزهای میتواند نظر کاربران علاقهمند را به راحتی به خود جلب کند. اگر پیج اینستاگرام شما پابلیک است و دنبالکنندگان زیادی دارد، بهتر است محتوای تردز را در همان زمینه اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید. اگر هم قصد ساخت اکانت مستقلی در تردز دارید بهتر است از موضوعات روز و جذاب که ترجیحا در آن تخصص هم دارید بهره ببرید. یک محتوای خوب باید حداقل یکی از ویژگیهای زیر را داشته باشد:
- سرگرمکننده باشد (رقص، طنز، پشت صحنه)
- آگاهکننده باشد (آپدیت فعالیتها، اخبار صنعت، اخبار تکنولوژی، انواع آموزش تخصصی)
- الهام بخش باشد (محتوای انگیزشی، معنویات و..)
بهینهسازی بیوگرافی تردز
اگر مرتبا بیوگرافی تردز را با توجه به برند یا شخصیت خود بهینه کنید، افزایش فالوور را آسانتر خواهید کرد. معمولا اولین چیزی که کاربر با آن مواجه میشود بیوگرافی اکانت میباشد. اگر این بیوگرافی جذاب و بهینه نوشته شود، تصور مثبتی درباره شما یا برندتان در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. در بیوگرافی تردز از راههای ارتباطی، لینک وبسایت و شبکههای اجتماعی و… هم استفاده کنید. این روش به برندسازی شما کمک میکند.
افزایش تعامل با کاربران در تردز
تعامل با کاربران تردز راهی موثر بر جذب بیشتر آنها است. پاسخ منظم به پستها، تعامل با فالوورها در بخش نظرات، صحبت و پاسخدهی مستمر به پرسشها، لایک پستها، اشتراکگذاری محتوای سایر حسابها و… در درگیر کردن بیشتر مخاطبان با محتواهای شما و قرارگیری بین جامعه مخاطبان هدف تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این تعامل بیشتر به ایجاد ایدههای جدید جهت تولید و اشتراکگذاری و استفاده از نظرات و تجربیات دیگران کمک ویژهای خواهد کرد.
همکاری با سایر فالوورهای تردز
در حال حاضر اکثریت اکانتهای فعالشده در تردز در حال تلاش برای افزایش فالوور و مخاطب هستند. شما میتوانید با کسانی که در حوزه شما یا حوزههای مرتبط فعالیت نسبتا همسطحی دارند در بخشهای مختلفی همکاری داشته باشید. ایجاد محتواهای مشترک، اشتراکگذاری پستهای یکدیگر، معرفی اکانت همکاران به مخاطبان و.. عاملی برای جذب مخاطبان هدف بیشتر و افزایش فالوور تردز است.
پستگذاری در تردز طبق برنامه زمان بندی
داشتن ثبات و استمرار در افزایش فالوور و لایک بیشتر نقشی اساسی دارد. بهتر است پستگذاری شما مرتب، مستمر و طبق برنامه انجام شود. با توجه به جدید بودن این پلتفرم، پستگذاری منظم در کنار ارائه محتوای جذاب میتواند کاربران را به دنبال کردن دائمی و ایجاد تعامل بیشتر تشویق کند. وجود برنامه زمانی به بررسی و تحلیل رشد و پیشرفت اکانت نیز کمک میکند.
دقت داشته باشید تا پستها را در زمان مناسب منتشر کنید. تعاملات و واکنشهای کاربران در دقایق و ساعتهای اولیه انتشار در بهبود آمار پستهای تردز بسیار مهم است. این واکنشها نشاندهنده اهمیت و جذابیت محتوای شما و لیاقت آن برای بیشتر دیده شدن خواهد بود. هرچه این تعاملات اولیه بیشتر باشد، احتمالا برجسته شدن محتوا و در نتیجه افزایش فالوور تردز وجود خواهد داشت.
برگزاری مسابقه تردز و دادن جایزه
جایزه دادن در قرعه کشی و چالشها از راههای ایجاد ارتباط عمیق و موثر کاربران و افزایش فالوور میباشد. هدیه دادن عاملی برای ایجاد انگیزه در کاربران برای تعامل و مشارکت بیشتر است و این مورد در پیشرفت اکانت تردز موثر خواهد بود. بهتر است هدایایی که انتخاب میکنید به حوزه فعالیت و کسبوکار شما مرتبط باشد. یا میتوانید از جوایز نقدی و مواردی که برای همه کاربران جذاب و مفید است استفاده کنید. بلیط رایگان، خدمات و محصولات رایگان، ارسال رایگان، تخفیفات تفریحات تنوع و… میتواند ایدههای مسابقه اینستاگرامی مناسبی برای هدایای تردز شما باشد. البته دقت کنید که این جوایز با قوانین و سیاستهای متا همراستا باشد.
مسابقات ایجادشده در تردز بهتر است سازماندهیشده و با برنامه دقیق اجرا شوند. قبل از برگزاری مسابقه دقت کنید که حتما جامعه درگیر و مشتاق مد نظر را دارید. بهتر است در برگزاری این مسابقات زیادهروی هم نکنید تا درگیر شدن مخاطبانتان و علاقه آنها به شرکت در مسابقه و دنبال کردن اکانت تردز بیشتر شود.
درخواست فالو و لایک کردن در محتوای تردز
اینکه در محتوای بصری و حتی نوشتاری خود از کاربران درخواست کنید تا پست و محتوای شما را لایک کنند یا اکانت شما را دنبال کنند تاثیرگذار خواهد بود. البته روش های سریع هم مثل خرید لایک تردز بعد از انتشار پست موثر خواهد بود.
یوتیوبرهای موفق معمولا از این روش برای افزایش سابسکرایب یوتیوب خود استفاده میکنند. گاهی کاربران بدون فکر کردن به این قضیه از محتوای شما میگذرند اما درخواست سادهی شما میتواند آنها را به فالو کردن، لایک کردن و تعاملات دیگر تشویق کند.
جلب توجه فالوور رقبا
ایجاد تعامل با فالوور رقبای شما در جذب آنها موثر میباشد. این استراتژی از راههای مختلفی قابل اجرا خواهد بود. دنبال کردن روزانه پستهای رقبا، پاسخدهی به سوالات و نظرات فالوور آنها، اظهار نظر تخصصی در رابطه با محتوای آنها و لایک پستها به احتمال کلیک روی پروفایل شما و افزایش فالوور میافزاید.
تبلیغ کانال تردز در شبکههای اجتماعی
اکانت تردز خود را در شبکههای اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و… تبلیغ کنید تا کاربران بیشتری با شما و برندتان آشنا شوند. جذب فالوورهای تلگرام و اینستاگرام به سمت اکانت تردز از طریق تبلیغات در اینستاگرام ، چالش و معرفیها میتواند روشی خوب برای افزایش فالوور تردز باشد.
شرکت در چالشهای ترند
چالش و موضوعاتی که در یک بازه زمانی ترند میشوند میتوانند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کنند. این چالشها معمولا برای کاربران سرگرمکننده هستند و فالوورهای جدید زیادی را برای شما به وجود میاورند. محتواهای ترند در بسیاری از مواقع از یک ساختار، موسیقی، سبک یا فعالیتی یکسان بهره میبرند. البته بهتر است چالشهای به روز مربوط به حوزه فعالیت خود را پیدا و روی همانها تمرکز کنید.
استفاده از محتواهای بصری در تردز
اکثر افراد برنامه تردز را پلتفرمی مخصوص محتواهای متنی و نوشتاری میدانند. اما در صورتی که در کنار نوشتار از انواع محتوای بصری مانند تصاویر و ویدیو هم استفاده کنید، افزایش فالوور تردز شما بسیار راحتتر و سریعتر انجام خواهد شد. سعی کنید در محتواهای بصری در کنار حفظ کیفیت بالا، از موسیقی، صداگذاری مناسب و جلوههای ویژه در راستای جذب مخاطب استفاده کنید.
استفاده از تمامی امکانات تردز
علاوه بر لایک و کامنت گذاشتن در تردز استفاده از امکانات دیگر نیز میتواند در افزایش فالوور کمک کند. تعیین مکانها، ایجاد برچسب، استفاده از صوت در کنار محتوای بصری یا متنی حائز اهمیت است.
اشتراک ریلز در تردز
ریلز اینستاگرام طرفداران و مخاطبان زیادی دارد. ارائه محتوای جذاب در این قالب فالوور زیادی را جذب خواهد کرد. محتواهای ویدیویی محبوبیت زیادی بین کاربران اینترنتی دارند و برای افزایش بازدید، تعامل و فالوور تردز مهم طلقی میشوند. استفاده از زیرنویس برای دیالوگها، هشتگها و سایر امکانات به تاثیرگذاری بیشتر ریلز کمک میکند.
توجه به آمارهای تردز
آمار اکانت تردز، پستها، لایکها، اشتراکگذاری و نظرات محتوای منتشرشده میتواند نیاز مخاطب و مسیر مناسب شما را مشخص سازد. بهترین استراتژیها برای ادامه فعالیت با بررسی آمار اکانت تردز امکانپذیر است که در نهایت به افزایش فالوور تردز منجر خواهد شد.
راهاندازی کمپین در تردز
تا اینجا راههای افزایش رایگان فالوور تردز را معرفی کردیم. شما با صرف وقت و هزینه میتوانید یک کمپین اینفلوئنسری راهاندازی کنید و افزایش چشمگیر بازدید و تعامل را شاهد باشید. همکاری چند اینفلوئنسر با هم در یک کمپین به راحتی میتواند توجه تعداد زیاد تا حد میلیونها کاربرد را در زمان بسیار کوتاه جلب کند.
تبلیغ اکانت تردز
تبلیغ اکانت تردز میتواند یک سرمایهگذاری موفق باشد. کسبوکارها و برندهای معتبر که امکان صرف هزینه تبلیغات تردز را دارند، میتوانند از این روش جهت افزایش فالوور تردز استفاده کنند. دقت داشته باشید که انجام تبلیغات کلیکی نیازمند مهارت و تخصص است و در صورت عدم تسلط به آن بهتر است از مشاوره و یا شرکتهای اجراکننده آن برای ایجاد استراتژیهای مناسب با توجه به بودجه موجود کمک بگیرید.
جمعبندی
افزایش فالوور تردز میتواند به بهبود کسب درآمد از تردز و بهبود شرایط شما منجر شود. برای افزایش آمار دنبالکنندگان تردز در این مقاله از سایت دیجیتال مارکتینگ 98، روش های مختلف بیان شد. اگر شما هم در این زمینه ایده یا تجربهای دارید میتوانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
مارکتینگ 98
سلام , این مورد که امکان پذیر نیست باید فالوور تردز را جداگانه خریداری کنید از سایت
حسن
چطوری میتونم فالوور های اینستاگرام ببرم تردز؟
مارکتینگ 98
سلام، فعلا سعی کنید دی اکتیو اکانت تردز انجام ندید چون هر روز در حال آپدیت هست تا یک گزینه جدید برای این مورد توسط تردز ارائه بشه
مهلا
چرا وقتی از دی اکتیو تردز میزنم ایدی از بیو نمیره باید چیکار کنم که نباشه؟